Wednesday 9 February 2011

Vinterdepresjoner og sånn...

Lengter så innigranskauane etter å komme meg til Spania igjen på denne tida av året. Januar og februar er skikkelig møkkamåneder. Spesielt på denne kanten av landet, der det er om å gjøre å gjøre det ufyselig for oss som ønsker oss sol, lys og knirkesnø om vinteren. Sånn sett var vinteren i fjor perfekt for sånne som meg. Jeg prøver å glede meg over at jeg ikke bor i Nord-Norge, og noen ganger hjelper det litt, helt til jeg kommer på at jeg ikke bor i Spania heller...

Jeg surfer febrilsk på nettet etter billige flybiletter, billige steder å bo og ellers alt som er billig. Og jeg venter med lengsel og smerte på våren og sommeren.






Jeg er sur, trøtt, trøtt, irritert, trøtt og sur. Savner sol og varme noe sinnsykt!! Så derfor må jeg putte litt sol på bloggen min også.  Sånn mens jeg venter....

No comments:

Post a Comment

Followers